Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКметь, Тарас Ігорович-
dc.date.accessioned2019-01-25T09:43:05Z-
dc.date.available2019-01-25T09:43:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.32:303.621.33]-057.875-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectудосконалення лекційного процесуru_RU
dc.subjectанонімне анкетування студентівru_RU
dc.subjectпрофесійно значущі якості викладачаru_RU
dc.subjectсовершенствование лекционного процессаru_RU
dc.subjectанонимное анкетирование студентовru_RU
dc.subjectпрофессионально значимые качества преподавателяru_RU
dc.subjectanonymous questionnaire of studentsru_RU
dc.subjectlecture process improvementru_RU
dc.subjectprofessionally important features of a lecturerru_RU
dc.titleАнонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра гігієни та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ 4.pdf2.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.