Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кметь, Тарас Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-25T09:43:05Z | - |
dc.date.available | 2019-01-25T09:43:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.32:303.621.33]-057.875 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | ru_RU |
dc.subject | удосконалення лекційного процесу | ru_RU |
dc.subject | анонімне анкетування студентів | ru_RU |
dc.subject | професійно значущі якості викладача | ru_RU |
dc.subject | совершенствование лекционного процесса | ru_RU |
dc.subject | анонимное анкетирование студентов | ru_RU |
dc.subject | профессионально значимые качества преподавателя | ru_RU |
dc.subject | anonymous questionnaire of students | ru_RU |
dc.subject | lecture process improvement | ru_RU |
dc.subject | professionally important features of a lecturer | ru_RU |
dc.title | Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра гігієни та екології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.