Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
Назва: Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти
Автори: Кметь, Тарас Ігорович
Ключові слова: удосконалення лекційного процесу
анонімне анкетування студентів
професійно значущі якості викладача
совершенствование лекционного процесса
анонимное анкетирование студентов
профессионально значимые качества преподавателя
anonymous questionnaire of students
lecture process improvement
professionally important features of a lecturer
Дата публікації: 2018
Видавництво: Буковинський медичний вісник
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра гігієни та екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БМВ 4.pdf2.04 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.