Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
Название: Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти
Авторы: Кметь, Тарас Ігорович
Ключевые слова: удосконалення лекційного процесу
анонімне анкетування студентів
професійно значущі якості викладача
совершенствование лекционного процесса
анонимное анкетирование студентов
профессионально значимые качества преподавателя
anonymous questionnaire of students
lecture process improvement
professionally important features of a lecturer
Дата публикации: 2018
Издательство: Буковинський медичний вісник
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра гігієни та екології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
БМВ 4.pdf2.04 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.