Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14533
Назва: Ефективність дистанційної підготовки випускників – громадян Індії до ліцензійних інтегрованих іспитів “Krok 2. Medicine” та MCI
Автори: Савка, І.Г.
Гарас, М.Н.
Ключові слова: Крок 2
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мат. навч.-метод. конф.: “Акт. пит. вищої мед. та фарм. освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології” (Чернівці, 18 квітня 2018 р). – Чернівці : БДМУ, 2018. – С. 434-435.
Короткий огляд (реферат): У даний час дистанційне навчання все більше поширюється на різні ланки освітнього процесу. Цей тип навчання охоплює найбільшою мірою вищу освіту, підвищення кваліфікації різного рівня із використанням проблемно орієнтованих сучасних освітніх технологій. Основу освітнього процесу при дистанційному навчанні складає цілеспрямована і контрольована інтенсивна самостійна робота студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14533
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра судової медицини та медичного правознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
434-435.pdfтези431.11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.