Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14477
Назва: Гендерно-освітні технології як психолого-педагогічний супровід студентів у вищій медичній школі
Автори: Любіна, Любов
Ключові слова: гендерная идентичность
ассертивность
личностно-ориентированный подход
эгалитарное сознание
гендерно-образовательные технологии
психолого-педагогическое сопровождение
gender identity
assertiveness
personality-oriented approach
an egalitarian consciousness
gender and educational technologies
psychological and pedagogical accompaniment
Дата публікації: 2015
Видавництво: Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются гендерно-образовательные технологии обучения в качестве психолого-педагогического сопровождения профессионального обучения студентов - будущих врачей в высшем медицинском учебном заведении, выявлены психологические условия и приемы развития гендерной культуры студентов-медиков как необходимой составляющей формирования их профессиональной компетентности и эгалитарного сознания.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14477
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf372.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.