Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14477
Назва: | Гендерно-освітні технології як психолого-педагогічний супровід студентів у вищій медичній школі |
Автори: | Любіна, Любов |
Ключові слова: | гендерная идентичность ассертивность личностно-ориентированный подход эгалитарное сознание гендерно-образовательные технологии психолого-педагогическое сопровождение gender identity assertiveness personality-oriented approach an egalitarian consciousness gender and educational technologies psychological and pedagogical accompaniment |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Актуальні питання суспільних наук та історії медицини |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматриваются гендерно-образовательные технологии обучения в качестве психолого-педагогического сопровождения профессионального обучения студентов - будущих врачей в высшем медицинском учебном заведении, выявлены психологические условия и приемы развития гендерной культуры студентов-медиков как необходимой составляющей формирования их профессиональной компетентности и эгалитарного сознания. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14477 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 372.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.