Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMakovska, Oksana-
dc.contributor.authorVakhotskyi, Mykhailo-
dc.date.accessioned2018-10-19T10:26:26Z-
dc.date.available2018-10-19T10:26:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherUDC 81’373.422.6-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14413-
dc.description.abstractОсновною ціллю статті є висвітлення положень про когнітивну лінгвістику як науку, принципів і теоретичних парадигм, які є специфічними саме для даної галузі. Для когнітивних наук, які вивчають, як функціонує людська свідомість і мозок, мова виступає об’єктом дослідження першорядної важливості: людина, при цьому, насправді є чи не єдиним суб’єктом, здатним впорядкувати цю особливо складну високоорганізовану систему. Вчені багатьох дисциплін, що займаються дослідженням пізнання, зацікавлені також і у лінгвістиці: психологи, філософи, антропологи, спеціалісти з нейронаук і штучного інтелекту роблять спроби кожен зі свого боку охарактеризувати місце мови у природних або штучних процесах пізнання і вивчити особливості її функціонування.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherАктуальні питання суспільних наук та історії медициниru_RU
dc.subjectкогнітивна лінгвістикаru_RU
dc.subjectкатегоризаціяru_RU
dc.subjectконцептуалізаціяru_RU
dc.subjectвідтворення об’єктивної реальностіru_RU
dc.subjectкогнитивная лингвистикаru_RU
dc.subjectкатегоризацияru_RU
dc.subjectконцептуализацияru_RU
dc.subjectпрезентация объективной реальностиru_RU
dc.subjectlinguistique cognitiveru_RU
dc.subjectcatégorisationru_RU
dc.subjectconceptualisationru_RU
dc.subjectprésentation de la réalité objectiveru_RU
dc.titleMain issues of cognitive linguistics as a scienceru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf313.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.