Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14402
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошин, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Сенюк, Богдана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Малкович, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Волошина, Лариса Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-17T08:59:32Z | - |
dc.date.available | 2018-10-17T08:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2017-12-05 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14402 | - |
dc.description.abstract | В контексті «Стратегії ВООЗ в галузі народної медицини на 2014-2023 р.р.» та розпочатої реформи медичної галузі в Україні в комплексі заходів підвищення кваліфікації лікарів з внутрішньої медицини доцільно передбачати курси підвищення кваліфікації з клінічної фітотерапії та розробити відповідні навчальні програми і посібники та інші засоби для їх успішної реалізації. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Сучасні концепції викладання природничих дисциплін в медичних освітніх закладах (біологія, фізика, хімія, педагогіка, психологія): Матеріали X Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, 5–6 грудня 2017 р. — Харків : МіФ, 2017. — С. 11-13. | ru_RU |
dc.subject | «Стратегії ВООЗ в галузі народної медицини на 2014-2023 р.р.» | ru_RU |
dc.subject | фітотерапія | ru_RU |
dc.subject | викладання | ru_RU |
dc.title | Досвід проведення курсів тематичного вдосконалення лікарів з клінічної фітотерапії в контексті сучасних світових тенденцій | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сучасні концепції викладання Збірник.pdf | 3.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.