Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимофієва, Марина-
dc.date.accessioned2018-10-11T08:22:17Z-
dc.date.available2018-10-11T08:22:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 378.015.3:614.253.4-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14361-
dc.description.abstractВ статье проведен теоретико-методологический анализ развития рефлексии; описаны подходы ученых к формированию профессиональной рефлексии; раскрыты важные компоненты развития интеллектуальной, личностной и коммуникативной рефлексии; определены методы подготовки студентов к осуществлению рефлексивной деятельности.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальні питання суспільних наук та історії медициниru_RU
dc.subjectрефлексияru_RU
dc.subjectпрофессиональное самосознаниеru_RU
dc.subjectрефлексивная позицияru_RU
dc.subjectсамооценкаru_RU
dc.subjectрефлексивная деятельностьru_RU
dc.subjectreflectionru_RU
dc.subjectprofessionalself-awarenessru_RU
dc.subjectreflexive attituderu_RU
dc.subjectself-esteemru_RU
dc.subjectreflective activitiesru_RU
dc.subjectréflexionru_RU
dc.subjectprofessionalself conscienceru_RU
dc.subjectattitude réflexiveru_RU
dc.subjectl'estime de soiru_RU
dc.subjectdes activités de réflexionru_RU
dc.titleРозвиток рефлексивних компонентів на вузівському етапіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf286.46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.