Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14294
Назва: Використання дистанційного навчання (e-learning) у процесі формування клінічного мислення у студентів-медиків
Автори: Лукашевич, Інна Василівна
Присяжнюк, Василь Петрович
Ключові слова: дистанційне навчання
Дата публікації: 18-кві-2018
Видавництво: Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 137-138.
Короткий огляд (реферат): З допомогою Е-Learning на практичних заняттях студенти мають змогу наочно засвоїти матеріал при розгляді різних клінічних випадків, надає можливість не тільки продемонструвати різноманітну симптоматику захворювань (можливості демонстрації якої на пацієнтах утруднені), але і вивчати інструментальну діагностику захворювань. Крім того, студент може самостійно, в домашніх умовах, використовувати мультимедійні дані в процесі підготовки до аудиторних занять. Це допомагає зацікавити студентів, підвищити їх мотивацію до навчання. Саме тому, застосування засобів Е-Learning повинно носити систематичний характер і бути невід’ємною частиною учбового процесу на всіх етапах підготовки студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14294
ISBN: ISBN 978-966-967-528-0
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лукашевич_Присяжнюк.pdf4.51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.