Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14294
Назва: | Використання дистанційного навчання (e-learning) у процесі формування клінічного мислення у студентів-медиків |
Автори: | Лукашевич, Інна Василівна Присяжнюк, Василь Петрович |
Ключові слова: | дистанційне навчання |
Дата публікації: | 18-кві-2018 |
Видавництво: | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 137-138. |
Короткий огляд (реферат): | З допомогою Е-Learning на практичних заняттях студенти мають змогу наочно засвоїти матеріал при розгляді різних клінічних випадків, надає можливість не тільки продемонструвати різноманітну симптоматику захворювань (можливості демонстрації якої на пацієнтах утруднені), але і вивчати інструментальну діагностику захворювань. Крім того, студент може самостійно, в домашніх умовах, використовувати мультимедійні дані в процесі підготовки до аудиторних занять. Це допомагає зацікавити студентів, підвищити їх мотивацію до навчання. Саме тому, застосування засобів Е-Learning повинно носити систематичний характер і бути невід’ємною частиною учбового процесу на всіх етапах підготовки студента. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14294 |
ISBN: | ISBN 978-966-967-528-0 |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лукашевич_Присяжнюк.pdf | 4.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.