Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14261
Title: | DIFFERENTIAL EDUCATION IN THE EDUCATIONAL SPACE OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS, ITS DEVELOPMENT AND PROSPECTS |
Other Titles: | ДИФФЕРЕНЦИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОСТРАНСТВЕ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ, ЕГО РАЗВИТИЕ И ПЕРСПЕКТИВЫ |
Authors: | Чорненька, Жанетта Анатоліївна Козуб, С.А. Шоломінська, С.І. |
Keywords: | differentiation education computer technologies classroom activities independent work professional activity дифференциированое образование компьюторные технологии аудиторные занятия самостоятельная работа профессиональная деятельность |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | The Scientific Heritage. No 23 (2018). Р.2. Р. 20-24 |
Abstract: | Rapid development of computer technologies, more and more penetrate into our daily life and all spheres of activity, gradually become an integral part of the differentiated teaching and professional activities of the teacher. Due to the achievements of the differentiated education, the classroom classes become more informative and the independent work of the students is more creative and original, which is reflected in the improvement of the quality of education. |
Description: | Быстрые темпы развития компьютерных технологий, все более проникают в нашу повседневную жизнь и все сферы деятельности, постепенно становятся неотъемлемой частью дифференцированого обучения и профессиональной деятельности преподавателя. Благодаря достижениям дифференцированого образования аудиторные занятия становятся более информативно наполненными, а самостоятельная работа учащихся - более творческой и оригинальной, что находит свое отражение в повышении качества образования. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14261 |
ISSN: | 9215 - 0365 |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DIFFERENTIAL EDUCATION IN THES.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.