Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14203
Название: Quality Assessment of Applying Distance Learning Systems in Training of Students for Licensed Integral Examination ‘KROK - 2. Dentistry’
Авторы: Palis, Sergiy
Herasym, Lolita
Ключевые слова: distance learning
information technologies
Licensed Integral Examination
unsupervised training
Дата публикации: 2018
Издательство: Буковинський державний медичний університет
Краткий осмотр (реферат): The article presents the analysis of efficacy to apply a distance learning system (DLS) in unsupervised students’ training to take the Licensed Integral Examination (LIE) "KROK-2. Dentistry”. The analysis has been conducted for the last three years. For this purpose the data concerning the initial level of students’ knowledge, the results of training in «MOODLE» system and official results of the examination among the fifth-year students of the Stomatological Faculty obtained. Application of DLS for unsupervised training and testing knowledge of the fifth-year students of the Stomatological Faculty while preparing to LIE "KROK-2. Dentistry” has been found to promote better level of training and achieving higher results.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14203
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_merged.pdf483.29 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.