Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаліс, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2018-09-10T08:07:11Z-
dc.date.available2018-09-10T08:07:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні три навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стомато¬логічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургіїru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський державний медичний університетru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectліцензійний інтегрований іспитru_RU
dc.subjectсамопідготовкаru_RU
dc.titleQUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Польща.pdf982.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.