Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
Название: | QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY” |
Авторы: | Паліс, Сергій Юрійович |
Ключевые слова: | дистанційне навчання інформаційні технології ліцензійний інтегрований іспит самопідготовка |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Буковинський державний медичний університет |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні три навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стомато¬логічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Польща.pdf | 982.67 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.