Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
Title: QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”
Authors: Паліс, Сергій Юрійович
Keywords: дистанційне навчання
інформаційні технології
ліцензійний інтегрований іспит
самопідготовка
Issue Date: 2017
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Abstract: У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні три навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стомато¬логічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Польща.pdf982.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.