Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14089
Назва: Use of Different Styles of Teaching Psychiatry and Addictology to Medical Students Considering Their Types of Memory
Автори: Savka, Svitlana Dmytrivna
Rudnitskiy, Roman Ivanovych
Karvatska, Natalia Semenivna
Grinko, Natalia Valerianivna
Ключові слова: psychiatry and addictology; students; types of memory; teaching styles
Дата публікації: 1-жов-2017
Видавництво: Galician Medical Journal
Серія/номер: Galician Medical Journal;Т.24, № 3
Короткий огляд (реферат): The article reflects the peculiarities of teaching psychiatry and addictology to medical students considering their learning styles and types of memory. The peculiarities of different teaching styles for the improvement of knowledge assimilation are highlighted. The significance of psychiatry and addictology as a clinical discipline in the future activity of medical specialists is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14089
ISSN: 2414-1518
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С.М. Савенка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article Ivano-Frankivsk.pdfОсновна стаття80.19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.