Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14000
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лютик, Михайло Дмитрович | - |
dc.contributor.author | Луканьова, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T11:43:55Z | - |
dc.date.available | 2018-07-11T11:43:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | УДК 37.043 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14000 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються деякі питання проведення виховної роботи серед іноземних студентів першокурсників у вищому медичному навчальному закладі та важливі обставини що впливають на формування майбутнього спеціаліста та цілісної особистості. Здійснюється аналіз деяких форм виховної роботи, вимоги до роботи куратора його функції та особливості проведення виховної роботи з першокурсниками в умовах сьогодення. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Клінічна та експериментальна патологія | ru_RU |
dc.subject | наставник | ru_RU |
dc.subject | куратор | ru_RU |
dc.subject | виховна робота | ru_RU |
dc.subject | студентська група | ru_RU |
dc.subject | організація навчально-виховного процесу | ru_RU |
dc.subject | наставник | ru_RU |
dc.subject | куратор | ru_RU |
dc.subject | воспитательная работа | ru_RU |
dc.subject | студенческая группа | ru_RU |
dc.subject | организация учебно-воспитательного процесса | ru_RU |
dc.subject | curator | ru_RU |
dc.subject | tutor | ru_RU |
dc.subject | educational work | ru_RU |
dc.subject | academic group | ru_RU |
dc.subject | educational and instructional process | ru_RU |
dc.subject | educational work forms | ru_RU |
dc.title | До питання щодо оптимізації виховної роботи викладача з іноземними студентами першокурсниками | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра анатомії людини ім. М.Г. Туркевича |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.