Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокольник, Сніжана Василівна-
dc.date.accessioned2018-06-25T08:24:49Z-
dc.date.available2018-06-25T08:24:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК [378.007.2]-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13949-
dc.description.abstractПроведено оцінку лекції як неімітаційного методу активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних вищих навчальних закладів. Виділено психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій. Проаналізовано результати анкетування викладачів та студентів щодо ефективності та впровадження нових форм подачі лекційного матеріалу.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологіяru_RU
dc.subjectлекційний методru_RU
dc.subjectвищі медичні навчальні закладиru_RU
dc.subjectоцінка різних форм лекційru_RU
dc.subjectлекционный методru_RU
dc.subjectвысшие медицинские учебные заведенияru_RU
dc.subjectоценка различных форм лекцийru_RU
dc.subjectlecture methodru_RU
dc.subjecthigher medical educational establishmentsru_RU
dc.subjectestimation of different forms of lecturesru_RU
dc.titleЛекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів медичного навчального закладуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf216.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.