Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13949
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сокольник, Сніжана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T08:24:49Z | - |
dc.date.available | 2018-06-25T08:24:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК [378.007.2] | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13949 | - |
dc.description.abstract | Проведено оцінку лекції як неімітаційного методу активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних вищих навчальних закладів. Виділено психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій. Проаналізовано результати анкетування викладачів та студентів щодо ефективності та впровадження нових форм подачі лекційного матеріалу. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Клінічна та експериментальна патологія | ru_RU |
dc.subject | лекційний метод | ru_RU |
dc.subject | вищі медичні навчальні заклади | ru_RU |
dc.subject | оцінка різних форм лекцій | ru_RU |
dc.subject | лекционный метод | ru_RU |
dc.subject | высшие медицинские учебные заведения | ru_RU |
dc.subject | оценка различных форм лекций | ru_RU |
dc.subject | lecture method | ru_RU |
dc.subject | higher medical educational establishments | ru_RU |
dc.subject | estimation of different forms of lectures | ru_RU |
dc.title | Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів медичного навчального закладу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.