Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644
Title: ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ
Authors: Бобкович, Катерина Олегівна
Keywords: пропедевтика внутрішньої медицини
Moodle
Issue Date: 30-Aug-2016
Publisher: Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej " Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.08.2016 - 31.08.2016) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. - 116 str.
Abstract: Сучасна педагогічна практика вимагає від викладача адаптування до нових високих телекомунікативних технологій з метою спрощення процесу навчання, контролю з підготовки та особистісного підходу до оцінювання студентів. Застосування системи дистанційного навчання Moodle оптимізує підготовку студентів до практичних занять, покращує результати навчання за поточною успішністю та за результатами підсумкового модульного контролю як при перевірці практичних навичок, так за результатами письмового етапу моніторингу теоретичних знань.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644
ISBN: 978-83-65608-07-9
Appears in Collections:Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Польша Бобковмч.pdf1.1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.