Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13050
Назва: | Особливості впровадження проблемно-орієнтованого навчання при вивченні педіатрії в рамках грантового проекту ERASMUS+ |
Автори: | Гарас, М.Н. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 19 квітня 2017 р.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13050 |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12. вітч тези метод. конф.2017 (1)-С. 50-51.pdf | 346.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.