Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13008
Title: | Моніторинг підготовленості студентів-медиків шостого курсу до складання тестового ліцензійного іспиту: Крок-2 |
Authors: | Ортеменка, Є.П. |
Keywords: | медицина, вища освіта, моніторинг знань, тестовий ліцензійний іспит «Крок 2» |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Зб. наук. праць матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад –доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад», (25 травня 2016 р., м. Київ, Національний авіаційний університет ]. |
Abstract: | З метою оптимізації підготовки студентів до складання тестового ліцензійного іспиту (ТЛІ) «Крок 2» проведений етапний моніторинг знань студентів 6 курсу (спеціальність «лікувальна справа») з педіатрії. Аналіз результатів заключного тестування за загальною педіатричною базою ТЛІ «Крок 2» показав значне покращення рівня підготовленості студентів (71,2% правильних відповідей при тестуванні викладачем за програмою «Cascade» та 86,0% вірних відповідей за даними самотестування у середовищі дистанційного навчання «Moodle») наприкінці циклу відносно вхідного рівня знань (56,1% позитивних результатів) (Р<0,01). Позитивні результати заключного комп’ютерного тестування студентів асоціювали з активністю їх роботи на сервері дистанційного навчання (r=0,6; P=0,005). На підставі статистичного аналізу доведена доцільність самостійної роботи студентів-медиків у середовищі дистанційного навчання «Moodle», а також необхідність регулярного моніторингу викладачами даного виду студентської роботи. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13008 |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ортеменка.pdf | 310.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.