Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12973
Назва: | Тренінги для викладачів педіатричного профілю за методом проблемно-орієнтованого навчання: переваги та недоліки (у рамках грантового проекту ERASMUS + "TAME" |
Автори: | Білик, Г.А., Білоус, Т.М. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ІV Міжнародного медико-фармацевтичного конгресу студентів і молодих учених «Інновації та перспективи сучасної медицини», BIMCO 2017. - «Хист», Всеукраїнський медичний журнал студентів і молодих вчених |
Серія/номер: | 19; |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12973 |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
69. білик, білоус ХИСТ 2017.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.