Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938
Назва: | Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування) |
Автори: | Білоус, Т.М. Гарас, М.Н., Легкун, Г.В. |
Ключові слова: | проблемно-орієнтоване навчання, медична освіта, студенти, педіатрія |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Проблеми безперервної медичної освіти та науки. |
Серія/номер: | №1; |
Короткий огляд (реферат): | Наведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентіввипускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є: командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3. вітч стаття журнал ХМАПО-С16-20.pdf | 499 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.