Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12732
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменна, А.В. | - |
dc.contributor.author | Бліндер, О.О. | - |
dc.contributor.author | Ротар, Д.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-12T11:53:37Z | - |
dc.date.available | 2017-09-12T11:53:37Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | БДМУ | ru_RU |
dc.identifier.other | УДК 378.016:579:376-054.62=161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12732 | - |
dc.description.abstract | У статті наводиться досвід викладання мікробіології студентам-іноземцям, які навчаються українською мовою на кафедрі мікробіології та вірусології в Буковинському державному медичному університеті. Під час навчання студенти-іноземці стикаються з низкою проблем: недостатнім володінням українською мовою, часто слабкою підготовкою за профільними та спеціальними дисциплінами, відсутністю навичок самостійної роботи, несформованим алгоритмом використання на практичних заняттях теоретичного матеріалу та відчутною різницею між формами та методами навчання в українському вузі та у вищій школі на батьківщині студента. В основі організації та проведення практичних занять з іноземцями лежить принцип індивідуального підходу до кожного студента, що забезпечується використанням на заняттях завдань різного рівня складності. Самопідготовка студентів пов’язана з наявністю в них достатньої кількості навчально-методичних посібників, можливістю отримати консультативну допомогу викладача, а також з використанням технічних засобів навчання. Для кращого засвоєння студентами лекційного матеріалу викладачі наполегливо працюють над обранням оптимальної форми подання матеріалу: у вигляді схем, графологічних структур, рисунків, навчальних слайдів, відеофільмів та мультимедійних презентацій. Засвоєнню матеріалу практичного заняття сприяє комплексний контроль знань шляхом усного опитування, оцінювання виконання практичної роботи та вміння аналізувати результати досліджень та роботи висновки. З метою стандартизації оцінки знань студентів використовуються тестові питання, складені за типом ліцензійного іспиту «Крок-1». Постійна робота над удосконаленням професійної майстерності, використання в навчальному процесі різноманітних випробованих часом та новітніх форм і методів викладання дозволяють добре розв’язувати сучасні завдання з підготовки спеціалістів із числа іноземних громадян | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальна інфектологія ¹ 3(12) • 2016 | ru_RU |
dc.subject | методика навчання україномовних іноземних студентів | ru_RU |
dc.subject | студенти-іноземці | ru_RU |
dc.subject | методика обучения украиноязычных иностранных студентов | ru_RU |
dc.subject | студенты-иностранцы | ru_RU |
dc.subject | methods of teaching Ukrainian-speaking foreign students | ru_RU |
dc.subject | foreign students | ru_RU |
dc.title | Особливості викладання мікробіології іноземним студентам українською мовою | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра мікробіології та вірусології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.