Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12732
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуменна, А.В.-
dc.contributor.authorБліндер, О.О.-
dc.contributor.authorРотар, Д.В.-
dc.date.accessioned2017-09-12T11:53:37Z-
dc.date.available2017-09-12T11:53:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.otherУДК 378.016:579:376-054.62=161.2-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12732-
dc.description.abstractУ статті наводиться досвід викладання мікробіології студентам-іноземцям, які навчаються українською мовою на кафедрі мікробіології та вірусології в Буковинському державному медичному університеті. Під час навчання студенти-іноземці стикаються з низкою проблем: недостатнім володінням українською мовою, часто слабкою підготовкою за профільними та спеціальними дисциплінами, відсутністю навичок самостійної роботи, несформованим алгоритмом використання на практичних заняттях теоретичного матеріалу та відчутною різницею між формами та методами навчання в українському вузі та у вищій школі на батьківщині студента. В основі організації та проведення практичних занять з іноземцями лежить принцип індивідуального підходу до кожного студента, що забезпечується використанням на заняттях завдань різного рівня складності. Самопідготовка студентів пов’язана з наявністю в них достатньої кількості навчально-методичних посібників, можливістю отримати консультативну допомогу викладача, а також з використанням технічних засобів навчання. Для кращого засвоєння студентами лекційного матеріалу викладачі наполегливо працюють над обранням оптимальної форми подання матеріалу: у вигляді схем, графологічних структур, рисунків, навчальних слайдів, відеофільмів та мультимедійних презентацій. Засвоєнню матеріалу практичного заняття сприяє комплексний контроль знань шляхом усного опитування, оцінювання виконання практичної роботи та вміння аналізувати результати досліджень та роботи висновки. З метою стандартизації оцінки знань студентів використовуються тестові питання, складені за типом ліцензійного іспиту «Крок-1». Постійна робота над удосконаленням професійної майстерності, використання в навчальному процесі різноманітних випробованих часом та новітніх форм і методів викладання дозволяють добре розв’язувати сучасні завдання з підготовки спеціалістів із числа іноземних громадянru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальна інфектологія ¹ 3(12) • 2016ru_RU
dc.subjectметодика навчання україномовних іноземних студентівru_RU
dc.subjectстуденти-іноземціru_RU
dc.subjectметодика обучения украиноязычных иностранных студентовru_RU
dc.subjectстуденты-иностранцыru_RU
dc.subjectmethods of teaching Ukrainian-speaking foreign studentsru_RU
dc.subjectforeign studentsru_RU
dc.titleОсобливості викладання мікробіології іноземним студентам українською мовоюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf1.74 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.