Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12595
Назва: | Інноваційні технології, направлені на розвиток клінічного мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів України |
Автори: | Хребтій, Г.І. |
Ключові слова: | клінічне мислення метод кейсів метод наукової дискусії метод навчальної гри клиническое мышление метод кейсов метод научной дискуссии метод учебной игры clinical thinking сase method the method of scientific discussion the method of training game |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Буковинський медичний вісник |
Короткий огляд (реферат): | Серед інноваційних технологій, які активізують навчальний процес, сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, у даний час найбільш часто використовуються: метод ситуаційного аналізу, що полягає в аналізі конкретних ситуацій (ситуаційні задачі, ситуаційні вправи), метод ситуаційного навчання – метод кейсів, метод навчальної дискусії, метод програвання ролей, ігрове проектування. Вищезазначені методики, а також метод клінічних рольових ігр активно впроваджуються в практику кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини Буковинського державного медичного університету. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12595 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
66.pdf | 281.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.