Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12340
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорненька, Жанетта Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Юрнюк, Святослава Василівна | - |
dc.contributor.author | Манчул, Богдана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T11:32:30Z | - |
dc.date.available | 2017-05-18T11:32:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12340 | - |
dc.description | У статті розглядається питання про те, що застосування інноваційних технологій навчання є необхідною умовою ефективної роботи студентів в умовах вищого навчального закладу. З’ясовується сутність поняття «компетенція» і компетентність». Обговорюються питання застосування інноваційних технологій у навчальному процесі у вищих медичних навчальних закладах. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | The scientific heritage. No 11 (11) (2017) Р.2 (Budapest, Hungary). р. 86. | ru_RU |
dc.subject | innovative technologу | ru_RU |
dc.subject | competence | ru_RU |
dc.subject | professional competence | ru_RU |
dc.subject | medical education | ru_RU |
dc.subject | competence approach | ru_RU |
dc.subject | інноваційні технології | ru_RU |
dc.subject | компетенція | ru_RU |
dc.subject | професійні компетентності | ru_RU |
dc.subject | медична освіта | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | ru_RU |
dc.title | THE ESSENCE OF COMPETENCIES IN TERMS OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES OF STUDY AND THE WAYS OF THEIR IMPLEMENTATION IN HIGHER MEDICAL EDUCATION | ru_RU |
dc.title.alternative | СУТНІСТЬ КОМПЕТЕНЦІЙ У ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ НАВЧАННЯ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
THE ESSENCE OF COMPETENCIES IN TERMS OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES OF STUDY.pdf | 581.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.