Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2017-05-16T12:31:23Z-
dc.date.available2017-05-16T12:31:23Z-
dc.date.issued2017-04-19-
dc.identifier.isbn978-966-697-677-5-
dc.identifier.otherУДК 61+615.1:378.147-
dc.identifier.otherББК 5:74.58-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304-
dc.description.abstractПроблемне навчання допомагає удосконалювати розвивальний напрямок сучасної науки, тому що ключовими його моментами є здатність формувати гіпотези, аналізувати їх, розробляти шляхи досягнення та отримувати оптимальні рішення.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально- методичної конференції (Чернівці, 19 квітня 2017 р.). – Чернівці, 2017. – 581 с.ru_RU
dc.subjectпроблемне навчанняru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниru_RU
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бобкович.pdf6.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.