Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304
Название: ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ
Авторы: Бобкович, Катерина Олегівна
Ключевые слова: проблемне навчання
пропедевтика внутрішньої медицини
Дата публикации: 19-апр-2017
Издательство: Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально- методичної конференції (Чернівці, 19 квітня 2017 р.). – Чернівці, 2017. – 581 с.
Краткий осмотр (реферат): Проблемне навчання допомагає удосконалювати розвивальний напрямок сучасної науки, тому що ключовими його моментами є здатність формувати гіпотези, аналізувати їх, розробляти шляхи досягнення та отримувати оптимальні рішення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304
ISBN: 978-966-697-677-5
Располагается в коллекциях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бобкович.pdf6.44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.