Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіхєєв, А.О.-
dc.contributor.authorМіхєєва, А.В.-
dc.date.accessioned2017-04-05T13:12:35Z-
dc.date.available2017-04-05T13:12:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12232-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи залежно від статі опитуваних. Показано, що у дівчат 12-річного віку загальних рівень адаптації, емоційна стійкість, комунікативність та морально-етична нормативність суттєво вищі від аналогічних показників у хлопчиків. Водночас, хлопчики у віці 12 років більше схильні до агресії, проявів девіантної поведінки та менше адаптовані в цілому.ru_RU
dc.publisherThe Unity of Science: International Scientific Periodical Journal. - №5 (October, 2016)ru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectадаптаційний потенціалru_RU
dc.subjectпідліткиru_RU
dc.subjectстатьru_RU
dc.subjectсередня школаru_RU
dc.titleГендерні особливості процесів соціально-психологічної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школиru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikheev_The Unity of Science_October 2016.pdf1.85 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.