Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12232
Назва: Гендерні особливості процесів соціально-психологічної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи
Автори: Міхєєв, А.О.
Міхєєва, А.В.
Ключові слова: адаптація
адаптаційний потенціал
підлітки
стать
середня школа
Дата публікації: 2016
Видавництво: The Unity of Science: International Scientific Periodical Journal. - №5 (October, 2016)
Бібліографічний опис: БДМУ
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи залежно від статі опитуваних. Показано, що у дівчат 12-річного віку загальних рівень адаптації, емоційна стійкість, комунікативність та морально-етична нормативність суттєво вищі від аналогічних показників у хлопчиків. Водночас, хлопчики у віці 12 років більше схильні до агресії, проявів девіантної поведінки та менше адаптовані в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12232
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikheev_The Unity of Science_October 2016.pdf1.85 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.