Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11838
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобкович, Катерина Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T13:50:29Z | - |
dc.date.available | 2016-10-26T13:50:29Z | - |
dc.date.issued | 2016-08-30 | - |
dc.identifier.isbn | ISBN: 978-83-65608-07-9 | - |
dc.identifier.other | U.D.C. 37+082 | - |
dc.identifier.other | B.B.C. 94 | - |
dc.identifier.other | Z 40 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11838 | - |
dc.description.abstract | Сучасна педагогічна практика вимагає від викладача адаптування до нових високих телекомунікативних технологій з метою спрощення процесу навчання, контролю з підготовки та особистісного підходу до оцінювання студентів. Застосування системи дистанційного навчання Moodle оптимізує підготовку студентів до практичних занять, покращує результати навчання за поточною успішністю та за результатами підсумкового модульного контролю як при перевірці практичних навичок, так за результатами письмового етапу моніторингу теоретичних знань. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej " Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.08.2016 - 31.08.2016) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. - 116 str. | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | пропедевтика внутрішньої медицини | ru_RU |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Польша Бобковмч.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.