Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2016-10-26T13:50:29Z-
dc.date.available2016-10-26T13:50:29Z-
dc.date.issued2016-08-30-
dc.identifier.isbnISBN: 978-83-65608-07-9-
dc.identifier.otherU.D.C. 37+082-
dc.identifier.otherB.B.C. 94-
dc.identifier.otherZ 40-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11838-
dc.description.abstractСучасна педагогічна практика вимагає від викладача адаптування до нових високих телекомунікативних технологій з метою спрощення процесу навчання, контролю з підготовки та особистісного підходу до оцінювання студентів. Застосування системи дистанційного навчання Moodle оптимізує підготовку студентів до практичних занять, покращує результати навчання за поточною успішністю та за результатами підсумкового модульного контролю як при перевірці практичних навичок, так за результатами письмового етапу моніторингу теоретичних знань.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherZbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej " Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.08.2016 - 31.08.2016) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. - 116 str.ru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниru_RU
dc.titleВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Польша Бобковмч.pdf1.1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.