Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШилепницький, Павло Іванович-
dc.contributor.authorМихайлина, Діана Георгіївна-
dc.contributor.authorКушнерик, Владислав Володимирович-
dc.date.accessioned2016-10-03T05:56:06Z-
dc.date.available2016-10-03T05:56:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537-
dc.description.abstractСтаття розкриває роль держави у формуванні ефективної системи маркетингових засобів забезпечення глобальної конкурентоспроможності національного туристичного продукту. Підкреслено динамічність і стійкість розвитку міжнародної туристичної індустрії, що забезпечує значну частку світового ВВП і зайнятості. При цьому відзначено, що очевидна вагомість її для розвитку національної економіки поряд із загостренням глобальної конкурентної боротьби вимагає пошуку дієвих маркетингових засобів просування національного туристичного продукту. Дослідження висвітлює пріоритетність держав та державно-приватних структур у провідних країнах у вирішенні цих завдань, які охоплюють передовсім такі напрямки, як: створення позитивного іміджу країни; підтримка процесу комунікації туристичної дестинації із зовнішнім оточенням, включаючи міжнародний рівень; створення закордонних представництв; участь у міжнародних туристичних програмах; забезпечення масштабних суспільних заходів тощо.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – Вип. ІІІ (59) Економічні науки. – 208 с.ru_RU
dc.relation.ispartofseries;УДК 339.138-
dc.subjectглобальна конкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectнаціональний брендингru_RU
dc.subjectтуристична дестинаціяru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectтуристичний маркетингru_RU
dc.subjectглобальная конкурентоспособностьru_RU
dc.subjectнациональный брендингru_RU
dc.subjectтуристическая дестинацияru_RU
dc.subjectтуристический продуктru_RU
dc.subjectтуристический маркетингru_RU
dc.titleРоль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продуктуru_RU
dc.title.alternativeРоль государственного маркетинга в обеспечении глобальной конкурентоспособности туристического продуктаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.