Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
Назва: Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту
Інші назви: Роль государственного маркетинга в обеспечении глобальной конкурентоспособности туристического продукта
Автори: Шилепницький, Павло Іванович
Михайлина, Діана Георгіївна
Кушнерик, Владислав Володимирович
Ключові слова: глобальна конкурентоспроможність
національний брендинг
туристична дестинація
туристичний продукт
туристичний маркетинг
глобальная конкурентоспособность
национальный брендинг
туристическая дестинация
туристический продукт
туристический маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – Вип. ІІІ (59) Економічні науки. – 208 с.
Серія/номер: ;УДК 339.138
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває роль держави у формуванні ефективної системи маркетингових засобів забезпечення глобальної конкурентоспроможності національного туристичного продукту. Підкреслено динамічність і стійкість розвитку міжнародної туристичної індустрії, що забезпечує значну частку світового ВВП і зайнятості. При цьому відзначено, що очевидна вагомість її для розвитку національної економіки поряд із загостренням глобальної конкурентної боротьби вимагає пошуку дієвих маркетингових засобів просування національного туристичного продукту. Дослідження висвітлює пріоритетність держав та державно-приватних структур у провідних країнах у вирішенні цих завдань, які охоплюють передовсім такі напрямки, як: створення позитивного іміджу країни; підтримка процесу комунікації туристичної дестинації із зовнішнім оточенням, включаючи міжнародний рівень; створення закордонних представництв; участь у міжнародних туристичних програмах; забезпечення масштабних суспільних заходів тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.