Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
Title: Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту
Other Titles: Роль государственного маркетинга в обеспечении глобальной конкурентоспособности туристического продукта
Authors: Шилепницький, Павло Іванович
Михайлина, Діана Георгіївна
Кушнерик, Владислав Володимирович
Keywords: глобальна конкурентоспроможність
національний брендинг
туристична дестинація
туристичний продукт
туристичний маркетинг
глобальная конкурентоспособность
национальный брендинг
туристическая дестинация
туристический продукт
туристический маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – Вип. ІІІ (59) Економічні науки. – 208 с.
Series/Report no.: ;УДК 339.138
Abstract: Стаття розкриває роль держави у формуванні ефективної системи маркетингових засобів забезпечення глобальної конкурентоспроможності національного туристичного продукту. Підкреслено динамічність і стійкість розвитку міжнародної туристичної індустрії, що забезпечує значну частку світового ВВП і зайнятості. При цьому відзначено, що очевидна вагомість її для розвитку національної економіки поряд із загостренням глобальної конкурентної боротьби вимагає пошуку дієвих маркетингових засобів просування національного туристичного продукту. Дослідження висвітлює пріоритетність держав та державно-приватних структур у провідних країнах у вирішенні цих завдань, які охоплюють передовсім такі напрямки, як: створення позитивного іміджу країни; підтримка процесу комунікації туристичної дестинації із зовнішнім оточенням, включаючи міжнародний рівень; створення закордонних представництв; участь у міжнародних туристичних програмах; забезпечення масштабних суспільних заходів тощо.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
Appears in Collections:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.