Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11263| Назва: | Шляхи оптимізації самостійної роботи іноземних студентів, як запорука формування гідної медичної освіти |
| Автори: | Чернюх, Оксана Григорівна |
| Ключові слова: | кредитно-модульна система освіти самостійна робота навчально-методична база системність навчання реконструктивний підхід |
| Дата публікації: | 28-гру-2015 |
| Видавництво: | International scientific-practical forum of pedagogues, psychologists and medics " Geneva theoretical and practical forum of free topics ", the 28th of December, 2015, Geneva (Switzerland). |
| Серія/номер: | December, 2015;С. 245-249 |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі, на основі порівняльного аналізу досягнень та проблем викладання теоретичних дисциплін у медичних вузах і, безпосередньо, біоорганічної та біологічної хімії іноземним громадянам, проведений аналітичний огляд взаємозв'язку кредитно-модульної системи освіти та самостійної роботи студентської аудиторії, як запоруки формування якісної медичної освіти. Адже одним з головних завдань, що повинно бути виконане в рамках Болонського процесу, є залучення в Європу більшої кількості учнів і студентів з інших регіонів світу |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11263 |
| ISBN: | 9787637903683 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Forum pedagog Dec_2015 Chern.pdf | 12.86 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
