Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10826
Назва: Особливості формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків
Інші назви: Peculiarities of forming of independent educational activity of medical students
Автори: Ревенко, Жанетта Анатоліївна
Грицюк, Мар'яна Іванівна
Дата публікації: 12-тра-2016
Видавництво: Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевсько-го. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – 348 с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку, види, напрямки, форми представлення й особливості організації самостійної навчально-пізнавальної роботи студентів-медиків у Вищих державних навчальних закладів України з урахуванням сучасних інноваційних технологій навчання і роль викладача в її організації та модернізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10826
ISSN: УДК 378.147.091.31-059.1:614.253.4
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.