Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10757
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лукашевич, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Присяжнюк, Василь Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-23T06:27:49Z | - |
dc.date.available | 2016-05-23T06:27:49Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-12 | - |
dc.identifier.other | УДК 378:61 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10757 | - |
dc.description.abstract | Підсумовуючи результати проведеного дослідження можна зробити такі висновки: для студентів IV курсу стоматологічного факультету ДВНЗ «Буковинський державний медичний університет» ведучою є мотивація набуття знань; группа студентів, яка має найвищий показник за даним типом мотивації має також найкращий результат успішності навчання; внутрішні мотиви вибору професії характерні для мотивацій оволодіння знаннями, опанування професією та отримання диплому. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 2. – 364 с. | ru_RU |
dc.subject | мотивація | ru_RU |
dc.subject | навчання | ru_RU |
dc.subject | студенти-стоматологи | ru_RU |
dc.subject | додипломна освіта | ru_RU |
dc.title | Дослідження особливостей мотивації навчання студентів стоматологічного факультету ВДНЗ «Буковинський державний медичний університет» | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Appears in Collections: | Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лукашевич Присяжнюк.PDF | 905.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.