Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілащук, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Мікулець, Людмила Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-23T06:25:32Z | - |
dc.date.available | 2016-05-23T06:25:32Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-12 | - |
dc.identifier.other | УДК 378:61 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10752 | - |
dc.description.abstract | Професійна підготовка студента-медика неможлива без врахування основних положень компетентнісного підходу, який сприяє підвищенню якості навчання та використанню ефективних педагогічних технологій. Створення умов для формування необхідних компетентностей сприяє продуктивності та конкурентності фахівця на ринку праці. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – 348 с. | ru_RU |
dc.subject | викладання | ru_RU |
dc.subject | компетентнісність | ru_RU |
dc.subject | внутрішня медицина | ru_RU |
dc.subject | пропедевтика внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.subject | якість навчання | ru_RU |
dc.subject | педагогічні технології | ru_RU |
dc.title | Викладання «Внутрішньої медицини» на основі компетентнісного підходу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ілащук Мікулець.PDF | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.