Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10692
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цигикало, Олександр Віталійович | uk |
dc.date.accessioned | 2016-05-17T07:23:29Z | |
dc.date.available | 2016-05-17T07:23:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10692 | |
dc.description.abstract | З метою розробки сучасного навчально-методичного комплексу для вивчення анатомії людини з використанням традиційних та новітніх засобів і методів педагогічних технологій проведений критичний аналіз літератури, вивчення думки викладачів, анкетування студентів та педагогічний експеримент. Нами був розроблений навчально-методичний комплекс, який включає інтерактивні презентації з тривимірними комп’ютерними реконструкціями до лекційних за- нять, введені елементи інформаційно-комунікаційних технологій проведення практичних занять, а для оптимізації самостійної підготовки студентів видано ілюстрований навчальний посібник з анатомії людини. Якісна успішність студентів та рівень залишкових знань з навчальної дисципліни були вищі на 11% у студентів, які вивчали анатомію людини в 2013-2014 навчальному році, ніж у тих, хто вивчав цей предмет в 2012-2013 навчальному році з використанням традиційних форм навчання. Ефективність навчального процесу з анатомії людини може бути підвищена за умов комплексного удосконалення форм і методів навчального процесу: впрвадження мультимедійних технологій і тривимірних реконструкційних моделей в комп’ютерні презентаці для лекційних занять, інформаційно-комунікаційних технологій – в методику проведення практичних занять, ілюстрованих навчальних посібників з інтерактивними елементами – в самостійну підготовку студентів до практичних занять | ru_RU |
dc.publisher | Науковий журнал "Молодий вчений" | ru_RU |
dc.subject | анатомія людини | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | навчально-методичний комплекс | ru_RU |
dc.subject | фізичне виховання | ru_RU |
dc.subject | спорт | ru_RU |
dc.subject | здоров’я людини | ru_RU |
dc.subject | анатомия человека | ru_RU |
dc.subject | учебный процесс | ru_RU |
dc.subject | учебно-методический комплекс | ru_RU |
dc.subject | физическое воспитание | ru_RU |
dc.subject | спорт | ru_RU |
dc.subject | здоровье человека | ru_RU |
dc.subject | human anatomy | ru_RU |
dc.subject | the learning process | ru_RU |
dc.subject | teaching complex | ru_RU |
dc.subject | physical education | ru_RU |
dc.subject | sports | ru_RU |
dc.subject | health | ru_RU |
dc.title | Особливості викладання анатомії людини студентам факультету фізичної культури та здоров’я людини | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра гістології, цитології та ембріології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Молодий вчений 6-2_17_2015.pdf | 16.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.