Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлащук, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2016-05-16T07:08:05Z-
dc.date.available2016-05-16T07:08:05Z-
dc.date.issued2016-04-20-
dc.identifier.otherУДК 61+615.1:378.147-
dc.identifier.otherББК 5:74.58-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689-
dc.description.abstractОптимізацію навчального процесу із пропедевтики внутрішньої медицини слід провести шляхом збільшення загальної кількості годин та включення нових тем щодо вивчення сучасних лабораторних та інструментальних методів дослідження. За умови неможливості збільшення кількості годин доцільним було б провести внутрішньодисциплінарну ротацію годин між наявними темами.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с.ru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниru_RU
dc.subjectнавчальна програмаru_RU
dc.subjectвикладанняru_RU
dc.subjectоптимізаціяru_RU
dc.titleШляхи удосконалення програми з пропедевтики внутрішньої медицини в іноземних студентівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ілащук Бобкович.pdf740.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.