Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689
Назва: Шляхи удосконалення програми з пропедевтики внутрішньої медицини в іноземних студентів
Автори: Ілащук, Тетяна Олександрівна
Бобкович, Катерина Олегівна
Ключові слова: пропедевтика внутрішньої медицини
навчальна програма
викладання
оптимізація
Дата публікації: 20-кві-2016
Видавництво: Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с.
Короткий огляд (реферат): Оптимізацію навчального процесу із пропедевтики внутрішньої медицини слід провести шляхом збільшення загальної кількості годин та включення нових тем щодо вивчення сучасних лабораторних та інструментальних методів дослідження. За умови неможливості збільшення кількості годин доцільним було б провести внутрішньодисциплінарну ротацію годин між наявними темами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілащук Бобкович.pdf740.07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.