Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10648
Назва: | Важливість міжпредметної інтеграції знань для ефективного засвоєння пропедевтики внутрішніх хвороб студентами 3 курсу з іноземною мовою навчання |
Автори: | Микитюк, Оксана Павлівна |
Ключові слова: | міжпредметна інтеграція навчання іноземні студенти пропедевтика внутрішніх хвороб |
Дата публікації: | 20-кві-2016 |
Видавництво: | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с. |
Короткий огляд (реферат): | Останніми роками простежується тенденція до збільшення частки матеріалу, призначеної для самостійного опрацювання, та скорочення годин на аудиторне навчання з дисципліни. Проте доцільним було б виділити у розкладі час для короткого повторення та систематизації матеріалу з теоретичних дисциплін із можливістю короткого контролю під час практичного заняття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10648 |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Микитюк1.pdf | 736.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.