Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10648
Назва: Важливість міжпредметної інтеграції знань для ефективного засвоєння пропедевтики внутрішніх хвороб студентами 3 курсу з іноземною мовою навчання
Автори: Микитюк, Оксана Павлівна
Ключові слова: міжпредметна інтеграція
навчання
іноземні студенти
пропедевтика внутрішніх хвороб
Дата публікації: 20-кві-2016
Видавництво: Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с.
Короткий огляд (реферат): Останніми роками простежується тенденція до збільшення частки матеріалу, призначеної для самостійного опрацювання, та скорочення годин на аудиторне навчання з дисципліни. Проте доцільним було б виділити у розкладі час для короткого повторення та систематизації матеріалу з теоретичних дисциплін із можливістю короткого контролю під час практичного заняття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10648
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Микитюк1.pdf736.79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.