Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10648
Название: Важливість міжпредметної інтеграції знань для ефективного засвоєння пропедевтики внутрішніх хвороб студентами 3 курсу з іноземною мовою навчання
Авторы: Микитюк, Оксана Павлівна
Ключевые слова: міжпредметна інтеграція
навчання
іноземні студенти
пропедевтика внутрішніх хвороб
Дата публикации: 20-апр-2016
Издательство: Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с.
Краткий осмотр (реферат): Останніми роками простежується тенденція до збільшення частки матеріалу, призначеної для самостійного опрацювання, та скорочення годин на аудиторне навчання з дисципліни. Проте доцільним було б виділити у розкладі час для короткого повторення та систематизації матеріалу з теоретичних дисциплін із можливістю короткого контролю під час практичного заняття.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10648
Располагается в коллекциях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Микитюк1.pdf736.79 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.