Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10580
Назва: Вивчення рівня особистісної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи
Автори: Міхєєв, А.О.
Міхєєва, А.В.
Ключові слова: адаптація
учні загальноосвітньої школи
особистісний адаптивний потенціал
поведінкова регуляція
комунікативний потенціал
моральна нормативність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія інноваційні технології. – 2015. - №9(53). – С.348-356.
Бібліографічний опис: БДМУ
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи на основі використання багаторівневого особистісного опитувальника з визначенням показників нервово-психічної стійкості, поведінкової регуляції, комунікативного потенціалу, морально-етичної нормативності та схильності до девіантної поведінки. Показано, що учні 7-х класів мають задовільний рівень адаптації до умов середовища, як навчального, так і професійного, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції і відносно неконфліктні. Це цілком відповідає психологічним та фізіологічним показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя - 12-13 років.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10580
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikheev_adapt_7_statt_Sumi.pdf945.23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.