Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10580
Назва: | Вивчення рівня особистісної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи |
Автори: | Міхєєв, А.О. Міхєєва, А.В. |
Ключові слова: | адаптація учні загальноосвітньої школи особистісний адаптивний потенціал поведінкова регуляція комунікативний потенціал моральна нормативність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Педагогічні науки: теорія, історія інноваційні технології. – 2015. - №9(53). – С.348-356. |
Бібліографічний опис: | БДМУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи на основі використання багаторівневого особистісного опитувальника з визначенням показників нервово-психічної стійкості, поведінкової регуляції, комунікативного потенціалу, морально-етичної нормативності та схильності до девіантної поведінки. Показано, що учні 7-х класів мають задовільний рівень адаптації до умов середовища, як навчального, так і професійного, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції і відносно неконфліктні. Це цілком відповідає психологічним та фізіологічним показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя - 12-13 років. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10580 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра мікробіології та вірусології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mikheev_adapt_7_statt_Sumi.pdf | 945.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.