Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіхєєв, А.В.-
dc.contributor.authorМіхєєва, Г.В.-
dc.date.accessioned2016-04-07T10:40:37Z-
dc.date.available2016-04-07T10:40:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10561-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати вивчення показників особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи. Показано, що учні 7-х класів мають відносно задовільний рівень адаптації до умов навчального і професійного середовища, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції з боку вчителів та батьків і відносно неконфліктні. Ці дані відповідають показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя.ru_RU
dc.publisherПівденноукраїнський медичний науковий журнал. – 2016. - №13(13)ru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectучні середньої школиru_RU
dc.subjectемоційна стійкістьru_RU
dc.subjectкомунікативний потенціалru_RU
dc.subjectморально-етична нормативністьru_RU
dc.subjectдевіантна поведінкаru_RU
dc.subjectособистісний адаптивний потенціалru_RU
dc.titleПоказники особистісної адаптації семикласників середньої загальноосвітньої школиru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikheev_PUNMJ_13_2016.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.