Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10561
Назва: Показники особистісної адаптації семикласників середньої загальноосвітньої школи
Автори: Міхєєв, А.В.
Міхєєва, Г.В.
Ключові слова: адаптація
учні середньої школи
емоційна стійкість
комунікативний потенціал
морально-етична нормативність
девіантна поведінка
особистісний адаптивний потенціал
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський медичний науковий журнал. – 2016. - №13(13)
Бібліографічний опис: БДМУ
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано результати вивчення показників особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи. Показано, що учні 7-х класів мають відносно задовільний рівень адаптації до умов навчального і професійного середовища, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції з боку вчителів та батьків і відносно неконфліктні. Ці дані відповідають показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10561
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikheev_PUNMJ_13_2016.pdf1.24 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.