Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіхєєв, А.О.-
dc.contributor.authorМіхєєва, Г.В.-
dc.date.accessioned2016-04-07T10:38:48Z-
dc.date.available2016-04-07T10:38:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10555-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи залежно від статі опитуваних. Показано, що у дівчат 12-річного віку загальних рівень адаптації, емоційна стійкість, комунікативність та морально-етична нормативність суттєво вищі від аналогічних показників у хлопчиків. Водночас, хлопчики у віці 12 років більше схильні до агресії, проявів девіантної поведінки та менше адаптовані в цілому.ru_RU
dc.publisherМедичний форум. – 2016. - №7(07).ru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectадаптаційний потенціалru_RU
dc.subjectпідліткиru_RU
dc.subjectстатьru_RU
dc.subjectсередня школа.ru_RU
dc.titleСтатеві особливості процесів адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школиru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikheev_Med_forum_07_2016.pdf1.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.