Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10191
Назва: Використання «кейс-методу» при вивченні біоорганічної та біологічної хімії іноземними студентами
Автори: Дікал, Мар'яна Вікторівна
Ференчук, Єлена Олександрівна
Ключові слова: метод, інтерактивне навчання
Дата публікації: 5-чер-2015
Видавництво: Driven to discover
Серія/номер: ;378.091.3+378.016:577.1: 376-054.62
Короткий огляд (реферат): Процес навчання в університеті як один із найважливіших шляхів соціа- лізації людини, підготовки молоді до активних майбутніх суспільних позицій повинен бути винятково гнучким до загальних нових тенденцій суспільного розвитку і ново- введень у змісті, формах і методах навчання і виховання. Рушійною силою успішного навчання є інноваційний потенціал педагога, який під час заняття може використо- вувати різні інноваційні методи і переконуватися в ефективності чи неефективності методик навчання, корегувати їх, удосконалювати, запроваджувати власні техноло- гії та методи навчання. Навчальний
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10191
ISSN: 9785437903322
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Driven_to_discover.PDF1.16 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.