Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10191
Назва: | Використання «кейс-методу» при вивченні біоорганічної та біологічної хімії іноземними студентами |
Автори: | Дікал, Мар'яна Вікторівна Ференчук, Єлена Олександрівна |
Ключові слова: | метод, інтерактивне навчання |
Дата публікації: | 5-чер-2015 |
Видавництво: | Driven to discover |
Серія/номер: | ;378.091.3+378.016:577.1: 376-054.62 |
Короткий огляд (реферат): | Процес навчання в університеті як один із найважливіших шляхів соціа- лізації людини, підготовки молоді до активних майбутніх суспільних позицій повинен бути винятково гнучким до загальних нових тенденцій суспільного розвитку і ново- введень у змісті, формах і методах навчання і виховання. Рушійною силою успішного навчання є інноваційний потенціал педагога, який під час заняття може використо- вувати різні інноваційні методи і переконуватися в ефективності чи неефективності методик навчання, корегувати їх, удосконалювати, запроваджувати власні техноло- гії та методи навчання. Навчальний |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10191 |
ISSN: | 9785437903322 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Driven_to_discover.PDF | 1.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.