Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10191
Название: Використання «кейс-методу» при вивченні біоорганічної та біологічної хімії іноземними студентами
Авторы: Дікал, Мар'яна Вікторівна
Ференчук, Єлена Олександрівна
Ключевые слова: метод, інтерактивне навчання
Дата публикации: 5-июн-2015
Издательство: Driven to discover
Серия/номер: ;378.091.3+378.016:577.1: 376-054.62
Краткий осмотр (реферат): Процес навчання в університеті як один із найважливіших шляхів соціа- лізації людини, підготовки молоді до активних майбутніх суспільних позицій повинен бути винятково гнучким до загальних нових тенденцій суспільного розвитку і ново- введень у змісті, формах і методах навчання і виховання. Рушійною силою успішного навчання є інноваційний потенціал педагога, який під час заняття може використо- вувати різні інноваційні методи і переконуватися в ефективності чи неефективності методик навчання, корегувати їх, удосконалювати, запроваджувати власні техноло- гії та методи навчання. Навчальний
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10191
ISSN: 9785437903322
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Driven_to_discover.PDF1.16 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.