Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрків, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorКаратєєва, Світлана Юріївна-
dc.date.accessioned2016-02-02T09:28:44Z-
dc.date.available2016-02-02T09:28:44Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.isbn978-83-65207-44-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10140-
dc.description.abstractНа принципах кредитно-модульної системи організації навчального процесу розроблені нові навчальні програми для викладання дисциплін «медсестринство в педіатрії». У статті наведені приклади щодо покращання проведення практичних занять зі студентами, які навчаються за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР- молодший спеціаліст). Саме застосування на практичних заняттях інтерактивну модель навчання ефективно покращує засвоєння тематичного матеріалу. Основною метою є стимулювання активного потенціалу студентів, шляхом залучення їх до діалогу, відкритої бесіди, обговорення педіатричної проблеми, доведення, аргументування власного погляду, аналізу своїх дій при вирішенні ситуаційних клінічних задач при роботі у відділенні та біля ліжка хворого. В процесі інтерактивного навчання студенти вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися між собою.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisher"Pedagogika. Naukowe Wyszukaj"ru_RU
dc.subjectпедіатричні дисципліниru_RU
dc.subjectвикладанняru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.titleМЕТОДИ ПОКРАЩАННЯ ВИКЛАДАННЯПЕДІАТРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «СЕСТРИНСЬКА СПРАВА» (ОКР- МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ)ru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbornik_46_3-1_Sopot_30.10.2015-45-48.pdf97.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.