Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10140
Назва: | МЕТОДИ ПОКРАЩАННЯ ВИКЛАДАННЯПЕДІАТРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «СЕСТРИНСЬКА СПРАВА» (ОКР- МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ) |
Автори: | Юрків, Оксана Іванівна Каратєєва, Світлана Юріївна |
Ключові слова: | педіатричні дисципліни викладання студенти |
Дата публікації: | лис-2015 |
Видавництво: | "Pedagogika. Naukowe Wyszukaj" |
Короткий огляд (реферат): | На принципах кредитно-модульної системи організації навчального процесу розроблені нові навчальні програми для викладання дисциплін «медсестринство в педіатрії». У статті наведені приклади щодо покращання проведення практичних занять зі студентами, які навчаються за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР- молодший спеціаліст). Саме застосування на практичних заняттях інтерактивну модель навчання ефективно покращує засвоєння тематичного матеріалу. Основною метою є стимулювання активного потенціалу студентів, шляхом залучення їх до діалогу, відкритої бесіди, обговорення педіатричної проблеми, доведення, аргументування власного погляду, аналізу своїх дій при вирішенні ситуаційних клінічних задач при роботі у відділенні та біля ліжка хворого. В процесі інтерактивного навчання студенти вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися між собою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10140 |
ISBN: | 978-83-65207-44-9 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbornik_46_3-1_Sopot_30.10.2015-45-48.pdf | 97.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.