Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10140
Назва: МЕТОДИ ПОКРАЩАННЯ ВИКЛАДАННЯПЕДІАТРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «СЕСТРИНСЬКА СПРАВА» (ОКР- МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ)
Автори: Юрків, Оксана Іванівна
Каратєєва, Світлана Юріївна
Ключові слова: педіатричні дисципліни
викладання
студенти
Дата публікації: лис-2015
Видавництво: "Pedagogika. Naukowe Wyszukaj"
Короткий огляд (реферат): На принципах кредитно-модульної системи організації навчального процесу розроблені нові навчальні програми для викладання дисциплін «медсестринство в педіатрії». У статті наведені приклади щодо покращання проведення практичних занять зі студентами, які навчаються за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР- молодший спеціаліст). Саме застосування на практичних заняттях інтерактивну модель навчання ефективно покращує засвоєння тематичного матеріалу. Основною метою є стимулювання активного потенціалу студентів, шляхом залучення їх до діалогу, відкритої бесіди, обговорення педіатричної проблеми, доведення, аргументування власного погляду, аналізу своїх дій при вирішенні ситуаційних клінічних задач при роботі у відділенні та біля ліжка хворого. В процесі інтерактивного навчання студенти вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися між собою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10140
ISBN: 978-83-65207-44-9
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbornik_46_3-1_Sopot_30.10.2015-45-48.pdf97.53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.